پسران سیگاری

ما یه وِلِ همِگانی

تو تخم ما هم...نمیشی


سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:,
تو تخم ما هم...نمیشی

 

مــــــیــگی نمــــــــیخوره سـنم بــــ ایـن حرفا....

تـــــــــو تــــــ....خ...م ..م. نمـــــیشی چـــــ برسـه بـد خــــا

 

aryan

 

 



نظرات شما عزیزان:

parimah
ساعت13:14---7 تير 1394
صــداے تپـش هـاے قلبمــ رو میشنوم
ولـے
هیچـ علاقه اے به زندگـے کردטּ توشـ نیستـــ


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت17:45---27 خرداد 1394
apam sar bezanikhsh hal misham

✿♥ℱᗩ♈ᙓᗰᗴᖺ♥✿
ساعت2:28---19 خرداد 1394
اگه همه خوبــــــــــن من (بدم)
اگه همه بدن من (خوبم)
ااگه همه بگن نه من میگم (اره )
اگه همه بگن اره من میگم (نه)
اگه همه ی طرف باشن من طرفه دیگه ــــــــــام
همین هنوز سرم بالا ک کون خیلیارو میسوزونه


sadegh
ساعت18:04---18 خرداد 1394
مانند سیگار

مانده ام میان دو انگشت روزگار لعنتی

نه مرا میکشد

نه خاموشم میکند

فراموش کرده که دارم می سوزم


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت14:09---18 خرداد 1394

⇚اَگــِه از دَســـتـِش دادے..

با پـــاتَم شــوتـِش کـَـنْ.


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت13:41---18 خرداد 1394

✘ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪِ ﺷـُــﻤﺎ ﺧﻮﺍﺑﯿـــﺪﯼ ﺑٰﺎﺵ ﻣﺎ ﺭﯾﺪﯾـــﻢ ﺑﻪِ ﺳـــﺮﺗﺎ ﭘـــٰـﺎﺵ✘
★★◇◇ ﻫــــــــــــــــــــــــــــ


░m░i░l░a░d░7░
ساعت21:51---17 خرداد 1394
این که چقدر از آن روز ها گذشته …

یا اینکه چقدر هر دویمان عوض شده ایم…

یا اینکه هر کداممان کجای دنیا افتاده ایم…

اصلا مهم نیست …

باز باران که ببارد ،

هروقت که میخواهد باشد ،

دلم هوایت را میکند …


✿♥ℱᗩ♈ᙓᗰᗴᖺ♥✿
ساعت14:15---16 خرداد 1394

☜دیـگـه مـَـــــــــن ↞هـَرچـی ☜تیـکـِه هـامــو ↞

کـٌٌــلــٌٌٌفــْـتْ میـکـٌنَـم ☜فــایـِــده نـَداره ↞

جـَدیــداً إنـْقـَد ☜گـــٌٌشــاد شـٌدَن ↞

از کــون نـَفــَس میـکِشـَن✘✘✘ 【هـــــΗΞΗــــــه】


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت14:14---16 خرداد 1394

وقتے لاشــــیا دم میزننــــ از رفاقتــــ
بدون میخوان به گــــ✘ــــات بدنــــ با سیاستــــ


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت13:21---13 خرداد 1394

↞حـــال نمیـــکنـم کــه↶↶

همـ↭ـرنـگ اجتـ↭ـماع باشـــم↠✘✘✘

هـــEـHــه
پاسخ :)


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت17:36---12 خرداد 1394
APAM
پاسخ:omadam


✿♥ℱᗩ♈ᙓᗰᗴᖺ♥✿
ساعت0:04---5 خرداد 1394
ب بعضیا باس گفت اگه بخوام زندگیمو از اول بسازم تو پیام پازرگانی وسطشم نیستی هــــــhـــــــــــــه
پاسخ:bale doroste


ELHAM
ساعت13:29---22 بهمن 1393
اوه اوه ...

لایک خودشیفته هاااااااااااااااااااااااااا


پاسخ:mamnon eli khanom


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags: